Ute i naturen
Tycker du om att vara ute i naturen?
Då är det bra att bo i Tyresö.
I Tyresö finns många platser
med fin natur.
Du kan paddla kanot, vandra
eller åka skridskor.
Det kallas för friluftsliv.
Du kan läsa om var
du kan vandra
och vara ute i naturen.
Klicka på det ord
du vill läsa om.
Då öppnas en ny sida
med mer text.
Den texten är inte skriven
på lättläst.
Naturreservat
Sörmlandsleden
Alby naturreservat och Alby friluftsgård
Fiske
Sidan publicerad av:
webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 23 juli 2021
Hitta på sidan