Har du svårt att läsa?
Du som har en synskada eller har
svårt att läsa kan få hjälp att läsa.
Kom till kommunens Servicecenter
så får du hjälp
av personalen.
Du kan få texten på webbsidan uppläst av din dator.
Här kan du läsa hur du ska göra:
Du kan också få hjälp att läsa texter av
en person som kan svara på frågor och förklara.
Ring då till Servicecenter.
Säg att du vill få hjälp att läsa texter.
Telefonnumret till Servicecenter
är 08-578 291 00.
Sidan publicerad av:
webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 19 mars 2025
Hitta på sidan