Café Bonza
Du som är 16–20 år
kan gå till ett ungdomscafé
som heter Café Bonza.
Där kan du träffa kompisar
och göra olika saker.
Café Bonza finns på Kvarnhjulet i hus C.
Adressen är Pluggvägen 6 C..
Vill du veta mer om Café Bonza?
Klicka på ordet Café Bonza.
Då öppnas ett nytt fönster
med mer text.
Den texten är inte skriven
på lättläst.
Hjälpte informationen på den här sidan dig?
Sidan publicerad av:
webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 19 mars 2025
Hitta på sidan