Anmäl krångel

Har du upplevt att något varit onödigt krångligt i din kontakt med Tyresö kommun? Berätta för oss!

Det ska vara enkelt att ha kontakt med Tyresö kommun. Vi vill hela tiden bli bättre för dig som invånare, företagare eller besökare. Berätta därför om det är något vi har krånglat till.

Dator, blanketter, penna och händer

Ett krångel kan exempelvis handla om en besvärlig ansökan.

Är det ett krångel?

  • Ja, om något som känns svårt, besvärligt eller tar för lång tid.
  • Ja, om det är kommunen som är ansvarig eller involverad i det som krånglar.

Vad är inte krångel?

Du kan anmäla krångel via vår e-tjänst nedan.

Du kan även ringa Servicecenter på 08-578 291 00,
eller mejla på kommun@tyreso.se.

Kontakt

Servicecenter

Besöksadress

Marknadsgränd 2
Tyresö Centrum

 

Du når oss via gångbron som börjar vid hissen ovanför rulltrapporna.

Allmän handling

All kommunikation med kommunen blir allmän handling och kan komma att lämnas ut.

Servicecenters öppettider, besök och telefon:

Måndag-torsdag: 08.00-17.00
Fredag: 08.00-15.00

Begränsade öppettider

Sidan publicerad av: servicecenter@tyreso.se
Senast uppdaterad: 14 januari 2025