Konsumentvägledning

När du köper saker eller tjänster
är du en konsument.
Det finns regler
som den som säljer måste följa.

I Servicecenter kan du få råd om
vad du kan göra
om det blivit fel
när du köpt något.

Du kan också få råd
innan du köper något.

Här finns Servicecenter

Servicecenter finns i kommunhuset
i Tyresö centrum.

  • Du kan gå till Servicecenter
    och prata med personalen.
    Öppettider
  • Du kan ringa till Servicecenter.
    Telefonnummer 08 578 291 00
Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 19 mars 2024

Hitta på sidan