Budgetrådgivning

Tycker du att det är svårt
att veta vad dina pengar räcker till?
Då kan du få råd
av personalen i Servicecenter.
Det kallas för budgetrådgivning.

Personalen i Servicecenter
kan hjälpa dig att göra en budget.
Ni skriver upp hur mycket pengar
du har varje månad
och vad du måste betala.
Då ser du vad pengarna räcker till.

Här finns Servicecenter

Servicecenter finns i kommunhuset
i Tyresö centrum.

  • Du kan gå till Servicecenter
    och prata med personalen.
    Öppettider
  • Du kan ringa till Servicecenter.
    Telefonnummer 08 578 291 00
Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 19 mars 2024

Hitta på sidan