Kulturskola
Kulturskolan har kurser i musik,
dans, sång och teater.
Kulturskolan är till för barn
och ungdomar
mellan 5 och 19 år.
Ring till Kulturskolan
om du vill veta
vad man kan göra där.
Telefonnumret är 08-578 291 72.
Vill du veta mer om Kulturskolan?
Klicka på ordet Kulturskolan.
Då öppnas ett nytt fönster med mer text.
Den texten är inte skriven på lättläst.
Sidan publicerad av:
webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 16 december 2020
Hitta på sidan