Kontakt med kommunen
Telefon
Du kan ringa till kommunen.
Telefonnumret är 08-578 291 00.
E-post
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är kommun@tyreso.se
Brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till:
Tyresö kommun
Marknadsgränd 2
135 81 Tyresö
Gå dit
Om du vill besöka kommunen
går du till kommunhuset
i Tyresö centrum.
Där finns Servicecenter.
Personalen på Servicecenter
kan hjälpa dig
att få svar på dina frågor.
Hjälpte informationen på den här sidan dig?
Sidan publicerad av:
webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 2 maj 2025