Ta hjälp av Servicecenter

I kommunhuset finns ett servicecenter.
Där kan du få hjälp och råd
om många olika saker.

Personalen i Servicecenter
kan ge dig goda råd
om dina rättigheter
när du köper saker.
Det kallas för konsumentvägledning.

Du kan också få råd
om hur du kan använda dina pengar.
Det kallas för budgetrådgivning.

Klicka på det ord du vill läsa om.

Budgetrådgivning

Konsumentvägledning

Här finns Servicecenter

Servicecenter har ett kontor i kommunhuset i Tyresö centrum. Du kan gå dit och prata med personalen.

Du kan också ringa till kommunens växel.
Säg att du vill prata med Servicecenter.
Telefonnumret är 08-578 291 00.

Du kan skicka e-post till Servicecenter:
servicecenter@tyreso.se

Tillbaka till startsidan för Lättläst

Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 28 mars 2018
Upp

Hitta på sidan