Problem med telefonin

Publicerad: 21 september 12:20

Det är problem med kommunens telefonväxel och det kan vara svårt att nå oss. Vi arbetar med problemet.

Välja skola

Du kan välja skola till ditt barn.
Men det är inte säkert
att det finns plats
på den skola du valt.
Det kanske är många
som vill gå på den skolan.
Ditt barn får då plats
på en annan skola.

Du väljer skola på en speciell webbplats
på internet.
Webbplatsen heter E-tjänstportalen.

Är det svårt att veta
hur du ska göra i E-tjänstportalen
kan personalen
på kommunens servicecenter
hjälpa dig.

E-tjänstportalen

Dessa sidor är inte skrivna på lättläst svenska.

Ta hjälp av Servicecenter

 

Tillbaka till sidan Skola och utbildning

Sidan publicerad av: Helena Törnqvist
Senast uppdaterad: 14 maj 2018
Upp

Hitta på sidan