Driftstörningar på tyreso.se och e-tjänster

Publicerad: 19 juni 16:00

Tisdagen den 19 juni mellan kl 19.00 och 23.00 har Tyresö kommun underhåll av sina IT-system. Detta kan innebära driftstörningar på bland annat tyreso.se och e-tjänster.

Grundskola

Den skola man går i
de första 9 åren
kallas för grundskola.
Det finns många grundskolor
i Tyresö.
En del ansvarar kommunen för.
Andra skolor är privata.
De privata skolorna kallas fristående skolor.

På två skolor i kommunen
finns särskolor.
Särskolor är till för barn
med funktionshinder.
Särskolorna finns på Stimmets skola
och på Nyboda skola.

Om du klickar på namnen på skolorna
kan du läsa om dem.

Nyboda skolaöppnas i nytt fönster

Stimmets skolaöppnas i nytt fönster

Här kan du läsa mer om grundskolorna i Tyresö.
Den texten är inte skriven på lättläst.

Alla grundskolor i Tyresö


Tillbaka till sidan Skola och utbildning

Sidan publicerad av: Helena Törnqvist
Senast uppdaterad: 20 februari 2018
Upp

Hitta på sidan