Viktigt om e-tjänster och e-post!

Publicerad: 21 januari 10:29

Har du använt kommunens e-tjänster eller skickat e-post till kommunen någon gång mellan torsdag 16 januari kl 08.00 till och med måndag 20 januari kl 16.00? Då kan du behöva skicka om e-tjänsten eller e-postmeddelandet.

Behöver du skicka om? Läs mer här

Skola och utbildning

Det finns många skolor i Tyresö.
En del skolor har kommunen ansvar för.
Andra skolor är fristående skolor.
Det finns även skolor för vuxna.

Här kan du läsa mer om skolor och utbildning.
Klicka på det ord du vill läsa mer om.

Välja skola

Grundskola

Gymnasieskola

Vuxenutbildning


Tillbaka till startsidan för Lättläst

Sidan publicerad av: Helena Törnqvist
Senast uppdaterad: 20 februari 2018
Upp

Hitta på sidan