Café Bonza

Du som är 16–20 år
kan gå till ett ungdomscafé
som heter Café Bonza.
Där kan du träffa kompisar
och göra olika saker.

Café Bonza finns på Kvarnhjulet,
Pluggvägen 6 C, ingång C1.

Vill du veta mer om Café Bonza?
Klicka på ordet Café Bonza.
Då öppnas ett nytt fönster
med mer text.
Den texten är inte skriven
på lättläst.

Café Bonza


Tillbaka till sidan Ung i Tyresö

Sidan publicerad av: Kristina Erdholm
Senast uppdaterad: 14 maj 2018
Upp

Hitta på sidan