Sport och idrott

Tycker du om att sporta?
Då är det bra att bo i Tyresö.
Du kan promenera, åka skidor
och springa ute.

Du kan också vara i någon hall
för idrott.
Det finns simhallar, sporthallar
och isbanor i Tyresö.

Du kan läsa mer om platser
för sport och idrott.

Klicka på det ord du vill läsa om.
Då öppnas en ny sida
med mer text.
Den texten är inte skriven
på lättläst.

Åka skridskor

Åka skidor

Bad

Båt och kanot

Golf, bangolf och discgolf


Tillbaka till sidan Se och göra i Tyresö

Sidan publicerad av: fritid@tyreso.se
Senast uppdaterad: 9 april 2020
Upp

Hitta på sidan