Kulturskola

Kulturskolan har kurser i musik,
dans, sång och teater.
Kulturskolan är till för barn
och ungdomar
mellan 5 och 19 år.

Ring till Kulturskolan
om du vill veta
vad man kan göra där.
Telefonnumret är 08-5782 91 72.

Vill du veta mer om Kulturskolan?
Klicka på ordet Kulturskolan.
Då öppnas ett nytt fönster med mer text.
Den texten är inte skriven på lättläst.

Kulturskolan


Tillbaka till sidan om Kultur

Sidan publicerad av: Kristina Erdholm
Senast uppdaterad: 20 februari 2018
Upp

Hitta på sidan