Kontakt med kommunen

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 08-578 291 00.

E-post

Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är kommun@tyreso.se

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till:

Tyresö kommun
Marknadsgränd 2
135 81 Tyresö

Gå dit

Om du vill besöka kommunen
går du till kommunhuset
i Tyresö centrum.
Där finns Servicecenter.
Personalen på Servicecenter
kan hjälpa dig
att få svar på dina frågor.

Tillbaka till startsidan för Lättläst

Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 5 mars 2018
Upp

Hitta på sidan