Viktigt om e-tjänster och e-post!

Publicerad: 21 januari 10:29

Har du använt kommunens e-tjänster eller skickat e-post till kommunen någon gång mellan torsdag 16 januari kl 08.00 till och med måndag 20 januari kl 16.00? Då kan du behöva skicka om e-tjänsten eller e-postmeddelandet.

Behöver du skicka om? Läs mer här

Kontakt med kommunen

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 08-578 291 00.

E-post

Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är kommun@tyreso.se

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.
Skicka brevet till:

Tyresö kommun
Marknadsgränd 2
135 81 Tyresö

Gå dit

Om du vill besöka kommunen
går du till kommunhuset
i Tyresö centrum.
Där finns Servicecenter.
Personalen på Servicecenter
kan hjälpa dig
att få svar på dina frågor.

Tillbaka till startsidan för Lättläst

Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 5 mars 2018
Upp

Hitta på sidan