Problem med telefonin

Publicerad: 21 september 12:20

Det är problem med kommunens telefonväxel och det kan vara svårt att nå oss. Vi arbetar med problemet.

Få texten uppläst

Har du svårt att läsa?
Du kan få webbsidor på tyreso.se upplästa för dig.

Klicka på bilden med en högtalare.
Du kan också klicka på texten Lyssna.
Då läser en röst upp texten på sidan.

Lyssna

Den röda pilen visar var du ska klicka
om du vill lyssna på texten.

 

Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 27 februari 2018
Upp

Hitta på sidan