Viktigt om e-tjänster och e-post!

Publicerad: 21 januari 10:29

Har du använt kommunens e-tjänster eller skickat e-post till kommunen någon gång mellan torsdag 16 januari kl 08.00 till och med måndag 20 januari kl 16.00? Då kan du behöva skicka om e-tjänsten eller e-postmeddelandet.

Behöver du skicka om? Läs mer här

Få texten uppläst

Har du svårt att läsa?
Du kan få webbsidor på tyreso.se upplästa för dig.

Klicka på bilden med en högtalare.
Du kan också klicka på texten Lyssna.
Då läser en röst upp texten på sidan.

Lyssna

Den röda pilen visar var du ska klicka
om du vill lyssna på texten.

 

Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 27 februari 2018
Upp

Hitta på sidan