Viktigt om e-tjänster och e-post!

Publicerad: 21 januari 10:29

Har du använt kommunens e-tjänster eller skickat e-post till kommunen någon gång mellan torsdag 16 januari kl 08.00 till och med måndag 20 januari kl 16.00? Då kan du behöva skicka om e-tjänsten eller e-postmeddelandet.

Behöver du skicka om? Läs mer här

Äldre

Äldre människor kan behöva hjälp
med olika saker i vardagen.
I äldreomsorgen ger vi stöd och service
till människor som är gamla.

Klicka på de ord du vill läsa mer om.

Hemtjänst

Äldreboende

Färdtjänst

Trygghetslarm

Fixarservice

Har du svårt att läsa?


Kontakt med äldreomsorgen

Om du vill veta mer om stöd och service till äldre
ska du ringa till kommunen.
Telefonnumret till kommunens växel är
08-57 82 91 00.

Tillbaka till startsidan för Lättläst

Sidan publicerad av: Josephine Uppman
Senast uppdaterad: 27 februari 2018
Upp