Viktigt om e-tjänster och e-post!

Publicerad: 21 januari 10:29

Har du använt kommunens e-tjänster eller skickat e-post till kommunen någon gång mellan torsdag 16 januari kl 08.00 till och med måndag 20 januari kl 16.00? Då kan du behöva skicka om e-tjänsten eller e-postmeddelandet.

Behöver du skicka om? Läs mer här

Lättläst

Välkommen till Lättlästa sidor.

Här kan du läsa lättlästa texter om Tyresö kommun.

Inga svåra ord och långa meningar finns med.
Du får veta vad kommunen har ansvar för
och vilken service du kan få av kommunen.

Du kan klicka på rubrikerna här nedanför.
Då kommer du till en sida som kort beskriver
kommunens ansvar och service inom området.

Ta hjälp av Servicecenter

Barnomsorg

Skola och utbildning

Funktionsnedsättning

Äldre

Se och göra i Tyresö

Kontakt med kommunen

Så fungerar kommunen


Vill du få texten på en sida uppläst för dig?
Här står hur du gör:

Få texten uppläst

Sidan publicerad av: webmaster@tyreso.se
Senast uppdaterad: 18 oktober 2019
Upp

Hitta på sidan