Viktigt om e-tjänster och e-post!

Publicerad: 21 januari 10:29

Har du använt kommunens e-tjänster eller skickat e-post till kommunen någon gång mellan torsdag 16 januari kl 08.00 till och med måndag 20 januari kl 16.00? Då kan du behöva skicka om e-tjänsten eller e-postmeddelandet.

Behöver du skicka om? Läs mer här
29 maj 2018

Fakturor via digitala brevlådor

Har du fått en faktura från Tyresö kommun via en digital brevlåda? Då är det som det ska. Vi har börjat skicka ut fakturor digitalt.

I ett led att bli mer miljövänliga skickar Tyresö kommun numera fakturor via de digitala brevlådorna Kivra, Mina Digimail, e-Boks och Min myndighetspost. Har du anslutit dig till en digital brevlåda kommer alltså din faktura dit. Har du inte en digital brevlåda får du fakturan på papper i kuvert som vanligt.

Har du inte en digital brevlåda än, men vill ha det, kan du gå in på Mina meddelandenlänk till annan webbplats och läsa mer om hur det fungerar och välja en av de som finns.

Vill du hellre ha e-faktura? Anslut dig via din internetbank genom att söka på Tyresö kommun eller vårt bankgiro 5526-6829.



Sidan publicerad av: Annika Röed
Senast uppdaterad: 31 maj 2018
Upp