Tyck till om tyreso.se

Ute i naturen

Tycker du om att vara ute i naturen?
Då är det bra att bo i Tyresö.
I Tyresö finns många platser
med fin natur.
Du kan paddla kanot, vandra
eller åka skridskor.

Det kallas för friluftsliv.

Du kan läsa om var
du kan vandra
och vara ute i naturen.

Klicka på det ord
du vill läsa om.
Då öppnas en ny sida
med mer text.
Den texten är inte skriven
på lättläst.

Naturreservat

Notholmen 

Sörmlandsleden

Alby naturreservat och Alby friluftsgård

Fiske

 

Tillbaka till sidan Se och göra i Tyresö


Publicerad av: webmaster@tyreso.se

Senast uppdaterad: 2016-04-01