Tyck till om tyreso.se

Sport och idrott

Tycker du om att sporta?
Då är det bra att bo i Tyresö.
Du kan promenera, åka skidor
och springa ute.

Du kan också vara i någon hall
för idrott.
Det finns simhallar, sporthallar
och isbanor i Tyresö.

Du kan läsa mer om platser
för sport och idrott.

Klicka på det ord du vill läsa om.
Då öppnas en ny sida
med mer text.
Den texten är inte skriven
på lättläst.

Promenera

Åka skridskor

Åka skidor

Bad

Båt och kanot

Minigolf

 

Tillbaka till sidan Se och göra i Tyresö


Publicerad av: webmaster@tyreso.se

Senast uppdaterad: 2016-04-01