Har du svårt att läsa?
Du kan få webbsidor på tyreso.se upplästa för dig.
Klicka på bilden med en högtalare.
Du kan också klicka på texten Lyssna.
Då läser en röst upp texten på sidan.
Den röda pilen visar var du ska klicka
om du vill lyssna på texten.
Vill du lyssna på nyheterna på startsidan?
Då ska du klicka på bilden på högtalaren längst upp på sidan.
Den röda pilen visar var du ska klicka
om du vill lyssna på texten.