Tyck till om tyreso.se

Få texten uppläst

Har du svårt att läsa?
Du kan få webbsidor på tyreso.se upplästa för dig.

LyssnaKlicka på bilden med en högtalare.
Du kan också klicka på texten Lyssna.
Då läser en röst upp texten på sidan.

Klicka på högtalaren för att få texten uppläst.Den röda pilen visar var du ska klicka
om du vill lyssna på texten.

 

Vill du lyssna på nyheterna på startsidan?
Då ska du klicka på bilden på högtalaren längst upp på sidan.

Klicka på högtalaren för att få texten uppläst.Den röda pilen visar var du ska klicka
om du vill lyssna på texten.


Publicerad av: webmaster

Senast uppdaterad: 2016-07-18