Tyck till om tyreso.se

Statistik och kommunövergripande undersökningar

Här kan du läsa om Tyresös kommunövergripande undersökningar och om olika kvalitetsprojekt.

Tyresö kommun genomför undersökningar för att utvärdera kvaliteten på den kommunala servicen.  Vi deltar också i tävlingen Sveriges kvalitetskommun.

Kommunen gör också attitydundersökningar för att få veta vad kommuninvånarna tycker om servicen och vad de vill att kommunen ska prioritera.


Kommunövergripande undersökningar

  • Kommunens kvalitet i korthet

    Tyresö kommun deltar, tillsammans med 251 andra kommuner, i Sveriges kommuner och landstings projekt Kommunens kvalitet i korthet. Syftet ...

  • Medborgarundersökning

    Tyresö kommun genomför undersökningar för att få veta vad kommuninvånarna tycker om den kommunala servicen, om medborgarnas inflytande och kommunen som bostadsort.

  • Kommunkompassen

    Kommunkompassen är ett utvärderingsverktyg som belyser kommunen utifrån ett medborgar- och brukarperspektiv.

  • Servicemätning telefoni och e-post

    Telefon- och e-postundersökningarna ingår i projektet Kommunens kvalitet i korthet.

  • Undersökning av kommunens webbplats – tyreso.se

    Tyresö kommuns officiella webbplats, tyreso.se, är kommunens viktigaste informationskanal.

  • Uppföljning och analys

    Grunden för uppföljning är att mäta riktningen i utvecklingen utifrån uppdrag och uppsatta mål. En del i uppföljningen består av politiskt ...

Publicerad av: webmaster@tyreso.se

Senast uppdaterad: 2017-02-01

Högermeny

Kontakt

Kommunstyrelseförvaltningen

Chef för kvalitetsenheten
Catrin Ullbrand
Postadress:
Tyresö kommun
135 81 Tyresö
Besöksadress:
Marknadsgränd 2

Politiskt ansvar